Tag cloud


Spectracure, Gyproc, Helsingborg, AkkaFRAKT, feeling, experience, Current customers, Posten Norge, English-language copywriters, Best Agency, Flint Group, Rymdbolaget, marketing, offering, aesthetics, clients, Agency of the Year 2010, Sulzer, business goals, Cramo, Cargo News Center, Nord-Lock, Metso, strength, internet, driver, kommunikation, port, Crawford, Diesel , the turnover of agency revenue, recession, lönsamhet, pr, csr, SUN Automation Group, brand development, pyramid, Marine, web agency Petra, newsarchive, Lantmännen, Agency of the year, contacts, popular agency, skills, Skånska Energi, advertising, planning, sharing, example, implementation, archive, communication platform, financial crisis, Ruukki, strategy, Flextrus, Bluetooth, project definition, Sweden’s Best Agency, Customer’s Best Agency, Kompetensor AB, sweden's best agency, execution, 2013, EuroMaint, DIAB, map, services, communications, Swedish Open, diversity, Nordea Masters, Stockholm Open, employees, creativity, strong, events, competitiveness, Tetra Pak, international, major customers, method, Hiab, GAIA Leadership, coordination, LogIn, the year's best agency, Enfo, results, Picodeon, evaluation, Sweden’s best B2B agency, Alfa Laval, HemoCue, blogging, SAS Cargo, performance, Heatex, Leine & Linde, Contura, Bring, Woody Bygghandel, integrated marketing communication, knowledge, Dermagen, network, best B2B agency, branding, solution deployment, Agency of the Year 2008, b2b blog, methodology, case, awards, Atlas Copco, IQHBG, JBT Corporation, philosophy, AAK, measurement, Axis, Moving, cooperation, b2b, ABS, news, monitoring, international network, examples, promotion, positions, Decido AB, phone, Seminarium, Green Landscaping, Skånetrafiken, image, Cardo, Norden Machinery, culture, Nibe, international competence, Duni, facts, analysis, customers, offer, Carpe Nova, partner, digital media, SÅAB, prizes,
2022 29 nov
Välkommen till våra seminarier om att växa i motvind Alla marknadsförare vet innerst inne att de borde satsa mer, inte mindre, på marknadsföring när tiderna är osäkra och det blåser motvind. När konkurrenterna hukar sig och drar in på sina marknadsinsatser är det betydligt enklare att sticka ut och synas. Ändå är det få som gör det.

Orsaken är enkel. Det är svårt att motivera en bibehållen eller ökad marknadsföringsbudget när det skärs i alla andra kostnader. Marknadsföring är dessutom en rörlig kostnad, vilket gör den relativt smärtfri att skära i – åtminstone på kort sikt.

Men det finns alltid möjligheter att göra både och: Alltså att både vara sparsam med marknadsföringspengarna och vinna nya kunder och skapa tillväxt. Det handlar, som så ofta, om att prioritera rätt saker.

För att hjälpa dig på vägen har vi sammanställt sommarens seminariedagar i Båstad till tio separata online-presentationer på ca 20 minuter som var och en ger dig inspiration hur du på bästa sätt ska utnyttja smart marknadsföring i digitala kanaler.

Lyssna på erfarenheter från Google, ESS, Alfa Laval och inte minst från våra egna experter inom digitala plattformar, Account Based Marketing, Share-of-Search och mycket mer.

Läs mer om innehållet här.
Sedan loggar du bara in. Självklart är det kostnadsfritt.

Rikard Jevinger

tag