Taggmoln


Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, erfarenhet, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, Nordea Masters, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, copywriter, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, lågkonjunktur, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2020 23 nov
Gycom väljer Pyramid som partner för varumärke och kommunikation

Gycom är en ledande nordisk leverantör av produkter och lösningar inom teknik och elektronik och har ett brett utbud inom fokusområdena automation, mekatronik samt elkomponenter.

Gycoms historia sträcker sig tillbaka till 1986 då man främst var fokuserad på standardkomponenter till den svenska marknaden. Genom åren har man utökat sortiment och erbjudande och idag tillhandahåller man ett brett sortiment inom automation, mekatronik och elkomponenter. I samband med arbetet att se över strategi och utveckling av bolaget har man även definierat behovet av att utveckla varumärke och kommunikation.

Vi letade efter en B2B-byrå som kunde hjälpa oss i de utmaningar vi står inför. Pyramid har visat på ett starkt affärsfokus och förståelse för våra utmaningar, vilket var viktiga parametrar för oss. Vi ser fram emot att ha Pyramid som en partner i den spännande process vi nu står inför” säger Staffan Sjöstedt, VD för Gycom.

Gycom står i ett spännande och avgörande läge för att definiera sin spelplan – och därigenom förutsättningar för tillväxt och lönsamhet – de närmaste åren.” säger Emma Widerberg, varumärkesstrateg på Pyramid. ”Inom automation är aktörerna många och diversifierade, den som lyckas etablera ägandeskap över en tydlig del av kategorin kommer att gå vinnande ur striden. Självklart ska vi tillsammans se till att det blir Gycom.” avslutar hon.

Läs mer på: www.gycom.com

För mer information kontakta Emma Widerberg på emma@pyramid.se eller Nina Skantz på nina@pyramid.se.

Ulf Vanselius

tag