Taggmoln


Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, erfarenhet, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, Nordea Masters, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, copywriter, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, lågkonjunktur, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2021 19 mar
Dometic väljer Pyramid Communication som ny kommunikationspartner för global lansering av Dometic Food Delivery Box

Dometic är ett innovativt företag med fokus på mobila lösningar. Nyligen tillkännagav företaget en revolutionerande ny produkt för hemleverans från restauranger. Pyramid har fått förtroendet att hantera den globala lanseringen av produkter.

Dometic är världsledande inom mobila lösningar, där företaget har en första eller andra position i ett antal kategorier och en stor kundbas över hela världen. Dometic står nu inför en internationell lansering av sin senaste revolutionerande produkt. Den växande trenden med hemleveranser av mat driver efterfrågan på en högkvalitativt och matsäkert alternativ. Dometic har utvecklat en smart, temperaturkontrollerad leveransbox som kan bevara restaurangens kvalitet och temperatur på maten tills den når konsumenten, dessutom med högsta fokus på hygien – Dometic Food Delivery Box.

Pyramid har fått uppdraget att ansvara för utvecklingen av marknadsföringsstrategi och kommunikation, samt för genomförande av marknadsföringskampanjer för denna spännande lansering. 

”Vi letande efter en B2B-partner för att stödja oss i vår utveckling och leverans av kommunikations- och lanseringsstrategi. Vi är mycket glada över detta samarbete och jag ser fram emot at se framsteg och resultat av denna viktiga lansering” säger Peter Kjellberg, CMO på Dometic.

Ulf Vanselius, VD för Pyramid: ”Dometic är ett ledande svenskt företag med spännande produkter och stark global närvaro. Vi ser fram emot att göra Dometic Food Delivery Box till en global framgång”. 

För mer information kontakta Nina Skantz på 010-344 6829 eller nina@pyramid.se.

Ulf Vanselius

tag