Taggmoln


Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, erfarenhet, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, Nordea Masters, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, copywriter, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, lågkonjunktur, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2022 07 mar
CDON väljer Pyramid som ny partner för B2B-kommunikation

CDON är Nordens största e-handel med 2 miljoner kunder i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Under senare år har företagets inriktning strategiskt ändrats till att agera som en marknadsplats för andra e-handlare. Idag representerar CDON drygt 2.000 merchants via CDON Marketplace.

CDON Marketplace är Nordens ledande e-handelsplattform för varumärkesägare, retailers och e-tailers att effektivt nå miljontals kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. E-handelsområdet växer kraftigt och marknadsplatser är en effektiv form för att nå marknaden bredare och effektivare.

Pyramid har fått uppdraget att ansvara för utvecklingen av marknadsföringsstrategi och kommunikation för att marknadsföra CDON Marketplace i Norden och internationellt.

Vi letande efter en B2B-partner för att stödja oss i vår utveckling och leverans av kommunikationsstrategi och -aktiviteter för att bl a expandera geografiskt i Norden och utveckla nya värdebaserade tjänster. Vi är glada över detta samarbete och jag ser fram emot att se snabba framsteg och resultat av denna satsning” säger Peter Kjellberg, CEO på CDON.

Ulf Vanselius, CEO för Pyramid, Petra och Graal: ”CDON är ledande inom nordisk e-handel som växer i rekordfart. Vi ser fram mot ett spännande samarbete där vi tillsammans med teamet på CDON utvecklar nya erbjudande och bearbetar den svenska, nordiska och internationella marknaden”.

För mer information kontakta Ulf Vanselius på 0705-163370 eller ulf@pyramid.se.

Ulf Vanselius

tag