Taggmoln


Spectracure, Gyproc, helsingborg, Bluetooth, affärsmål, Lantmännen, Elearning, Posten Norge, Bästa Byrå, finanskris, sveriges bästa byrå, checklistor, Green Cargo, Flint Group, internationell marknadsföring, Rymdbolaget, storkunder, erfarenhet, omsättning, ordlista, Webbyrån Petra, kommunikationsplattform, karta, kommentarer, årets byrå, planering, Tetra Pak, Cargo News Center, anställda, Nord-Lock, lansering, Metso, web, SAS Cargo, internet, problemlösning, driver, lönsamhet, mätning, multikulturella kunder, metod, kreativitet, Diesel, Cardo, varumärkesstrategi, pr, Kreditvärdighet, digitala media, csr, kompetens, kommunikationsbyrå, populär byrå, kunder, Marine, positioner, Soliditet, Helsingborgs Hamn, utförande, samarbete, projektdefinition, Skånska Energi, kontor, startk varumärke, skrift, framgångsformeln, Moving, Mervärde, Skånetrafiken, varumärkesutveckling, Petra, tjänster, fakta, Bring, svar, Ruukki, kundansvarig, Flextrus, byråintäkt, Giza, engelskspråkiga copywriters, Crawford, blogg, 2013, utmärkelse, uppföljning, Awapatent, internationellt nätverk, EuroMaint, DIAB, publikation, case, Årets Byrå 2010, integrerad marknadskommunikation, resultat, Nordea Masters, strategi, priser, internationell, image, events, marknadsstrategi, styrka, kunskapsbank, AkkaFRAKT, Hiab, seminarie, Stockholm, medarbetare, konkurrenskraft, nyanställer, LogIn, Enfo, Kompetensplatsen, personal, b2b-bloggen, varumärken, Duni, Alfa Laval, arkiv, analys, HemoCue, reklambyrå, communication, koordinering, nyhetsarkiv, Heatex, lösning, Leine & Linde, copywriter, filosofi, Stockholm Open, mångfald, Woody Bygghandel, GAIA Leadership, Picodeon, digital marknadsföring, Dermagen, branding, Årets Byrå 2008, Kundens Bästa Byrå, Swedish Open, CellaVision, utvärdering, business to business, internationell kompetens, bästa B2B-byrå, checklista, erbjudande, Atlas Copco, marknadsföring, IQHBG, JBT Corporation, Green Landscaping, AAK, projectivity, Sveriges bästa b2b-byrå, pyramid, telefon, SUN Automation Group, nyheter, ABS, digitala affärstrender, estetik, Kullaflyg, kontakt, partner, kommunikation, fråga, Kompetensor AB, nätverk, Seminarium, Decido AB, utvecklas positivt, Norden Machinery, business, Nibe, Axis, lågkonjunktur, exempel, b2b, AAA, kultur, genomförande, Varumärke, Carpe Nova, kunskap, SÅAB, dela,
2022 15 mar
Pronomic väljer Pyramid som strategisk kommunikationspartner

Pronomic utvecklar och marknadsför lyftlösningar till en rad branscher inom industrin med fokus på Norden och Europa. Företagets ergonomiskt anpassade produkter och lösningar för lyft bidrar till en ökad produktivitet och bättre arbetsmiljö.

Pronomic är i en expansiv fas där bolaget går från att vara en OEM-leverantör till att vara en partner för totallösningar inom materialhantering inkluderande produkter från systerbolagen Movomech och Elevation.

Som en del av den nya strategin har Pyramid fått uppdraget att se över varumärkesstrategin och att skapa en ny affärsdrivande webbsida.

Vi står inför en spännande expansionsfas och behövde en B2B-byrå med kompetens inom varumärken, kommunikation och digitala lösningar, varför valet naturligt föll på Pyramid som genomför projekten i samverkan med systerbyråerna Graal och Petra. Pyramid har en tydlig förståelse för vad som krävs och är stark partner för oss i detta arbete” säger Christine Holmström, Marketing Manager för Pronomic.

Pronomic är ett spännande företag med stora internationella planer. Företagets behov är en god avspegling av vår kompetensbredd där vi kan erbjuda specialistkompetenser inom varumärken, internationell kommunikation och digitala lösningar” kommenterar Ulf Vanselius, VD på Pyramid.

För mer information kontakta: 
Christine Holmström, Pronomic, på Christine.Holmstrom@pronomic.com
Ulf Vanselius, Pyramid, på ulf@pyramid.se

Ulf Vanselius

tag