We are now part of Comprend

Your partner in tech-enabled marketing and communication for transformative impact

Meet Comprend

KUNDCASE

Cramo

Cramo är ett av Europas ledande företag inom uthyrning av maskinutrustning. Ca 85% av uthyrningen sker till byggföretag. Cramos erbjudande är rationellt sett snarlikt konkurrenternas. Man hyr ut samma typ av maskiner till ungefär samma pris och depåerna finns på ungefär samma ställen. Hur skapar man då en skillnad och får de potentiella kunderna att föredra Cramo framför andra leverantörer? Lösningen ligger i att få kunderna att tänka rätt i två steg – först genom att göra valet av leverantör viktigare, och därefter genom att belöna rätt val.

cramo intro ny2
Kontakta oss

Välkommen att höra av dig till oss om du behöver hjälp med marknadsföring, webb, design, branding, film, mediaplacering, content, sociala medier, storytelling, projektledning eller kanske praktik om du pluggar.

*
*
*

Genom att fylla i det här formuläret godkänner jag att jag får mejl med tips, inbjudningar och erbjudanden som kan ge mervärde till mina kommunikationslösningar. Jag kan närsom helst dra tillbaka mitt samtycke genom att använda unregisterlänken i varje e-postmeddelande.

Läs vår privacy policy